Salsvilkår

Innleiing

Salsvilkåra er utarbeidde og tilrådde av Forbrukartilsynet. For ei betre forståing av desse salsvilkåra, sjå Forbrukartilsynet sin rettleiar her.

1. Avtalen

Avtalen består av desse salsvilkåra, opplysningar gjevne i bestillingsløysinga og eventuelt særskilt avtalte vilkår.
Ved eventuell motstrid mellom opplysningane, går det som særskilt er avtalt mellom partane føre, så framt det ikkje strir mot ufråvikeleg lovgjeving.

Avtalen vil i tillegg bli utfylt av relevante lovføresegner som regulerer kjøp av varer mellom næringsdrivande og forbrukarar.

2. Partane

Seljar er Tibb AS, Grandavegen 3, 6823 Sandane, [email protected], 97068232, 820035712, og vert vidare omtala som seljar/seljaren.
Kjøpar er den forbrukaren som gjer bestillinga, og vert vidare omtala som kjøpar/kjøparen.

3. Pris

Den oppgjevne prisen i NOK for varen og tenestene er den totale prisen kjøpar skal betale. Denne prisen inkluderer alle avgifter
og tilleggskostnadar. Ytterlegare kostnadar som seljar ikkje har informert om før kjøpet, skal kjøpar ikkje bere.

4. Avtaleinngåing

Avtalen er bindande for begge partar når kjøparen har sendt sin bestilling til seljaren.
Avtalen er likevel ikkje bindande om det har vore skrive- eller tastefeil i tilbodet frå seljaren i bestillingsløysinga i nettbutikken
eller i kjøparen si bestilling, og den andre parten innsåg eller burde ha innsett at det førelåg ein slik feil.

5. Betalinga

Seljaren kan krevje betaling for varen frå det tidspunktet ho vert sendt frå seljaren til kjøparen.
Dersom kjøparen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan seljaren reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet vert belasta same dag som varen vert sendt.
Ved betaling med faktura, vert fakturaen til kjøparen utferda ved sending av varen. Betalingsfristen går fram av fakturaen og er på minimum 14 dagar frå mottak.
Kjøparar under 18 år kan ikkje betale med etterfølgjande faktura.

6. Levering

Levering har skjedd når kjøparen, eller hans representant, har overteke tingen.
Dersom leveringstidspunkt ikkje går fram av bestillingsløysinga, skal seljaren levere varen til kjøpar utan unødig opphald og seinast 30 dagar etter bestillinga frå kunden.
Varen skal leverast hjå kjøparen med mindre anna er særskilt avtala mellom partane.

7. Risikoen for varen

Risikoen for varen går over på kjøpar når han, eller hans representant, har fått varene levert i samsvar med punkt 6.

8. Angrerett

Med mindre avtalen er unnateke frå angrerett, kan kjøparen angre kjøpet av varen i tråd med angrerettlova.
Kjøparen må gi seljar melding om bruk av angreretten innan 14 dagar frå fristen byrjar å løpe. I fristen inkluderast alle kalenderdagar. Dersom fristen endar på ein laurdag, heilagdag eller høgtidsdag vert fristen forlenga til næraste yrkesdag.
Angrefristen vert rekna som halden dersom melding er sendt før fristen er utløpt. Kjøparen har bevisbyrda for at angreretten er gjort gjeldande, og meldinga bør difor skje skriftleg (angrerettskjema, e-post eller brev).

9. Forsinkelse og manglande levering – kjøparens rettar og frist for å melde krav

Dersom seljaren ikkje leverer varen eller leverer den for seint i samsvar med avtalen mellom partane,
og dette ikkje skuldast kjøparen eller tilhøve på kjøparen si side, kan kjøparen i tråd med reglane i forbrukarkjøpslova kapittel 5 etter omstenda halde attende kjøpesummen, krevje oppfylling, heve avtalen og/eller krevje erstatning frå seljaren.

10. Mangel ved varen – kjøparens rettar og reklamasjonsfrist

Dersom det føreligg ein mangel ved varen, må kjøparen innan rimeleg tid etter at mangelen vart oppdaga eller burde ha vorte oppdaga, gi seljaren melding om at han vil påberope seg mangelen. Kjøparen har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innan 2 månader etter at mangelen vart oppdaga eller burde ha blitt oppdaga.

11. Seljarens rettar ved kjøparens mislighald

Dersom kjøparen ikkje betaler eller oppfyller dei andre pliktene etter avtalen eller lova, og dette ikkje skuldast seljaren eller tilhøve på seljaren si side, kan seljaren i tråd med reglane i forbrukarkjøpslova kapittel 9 etter omstenda halde attende varen, krevje oppfylling av avtalen, heve avtalen og krevje erstatning frå kjøparen.

12. Garanti

Garanti som vert gjeven av seljaren eller produsenten, gir kjøparen rettar i tillegg til dei kjøparen allereie har etter ufråvikeleg lovgjeving. Ein garanti inneber dermed inga avgrensing i kjøparen sin rett til reklamasjon og krav ved forseinking eller manglar etter punkt 9 og 10.

13. Personopplysningar

Behandlingsansvarleg for innsamla personopplysningar er seljar. Med mindre kjøparen samtykker til noko anna, kan seljaren, i samsvar med personopplysningslova, berre innhente og lagre dei personopplysningane som er nødvendige for at seljaren skal kunne gjennomføre forpliktingane etter avtalen.

14. Konfliktløysing

Klager rettast til seljar innan rimeleg tid, jf. punkt 9 og 10. Partane skal forsøke å løyse eventuelle tvistar i minnelegheit. Dersom dette ikkje lukkast, kan kjøparen ta kontakt med Forbrukarrådet for mekling.

www.forbrukarradet.no

Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.